Klantenservice
1 Algemene informatie
1.1 Wat onderscheidt jullie van andere aanbieders?

Ons bedrijf bestaat sinds 2014 en wij zijn het eerste officiële bedrijf dat deze woonaccessoires en meubels op grote schaal online is gaan aanbieden in de stijl van Eric Kuster. Wij hebben in de loop der jaren dus ook veel ervaring opgedaan waardoor we klanten ook goed kunnen adviseren bij de inrichting van hun woning. Een belangrijk voordeel is ook dat wij onze artikelen ook verzenden. Klanten geven verder ook aan dat ze graag bij ons kopen wegens professionaliteit, goede service en topkwaliteit van de producten. Klanten keren ook regelmatig terug, omdat we ons assortiment regelmatig uitbreiden en we onze artikelen aanbieden tegen voordelige prijzen.

1.2 Waarom kunnen jullie deze luxe woonaccessoires en meubels zo voordelig aanbieden?

Wij zijn ons bedrijf begonnen met als doel om luxe woonaccessoires en meubels aan te bieden tegen voordelige prijzen. Wij nemen genoegen met lage marges. Wij kopen bovendien rechtstreeks in bij grote leveranciers waardoor er geen tussenpartijen bij zitten. Tegelijkertijd kopen we groot in bij onze leveranciers waardoor we de extra kortingen die we krijgen ook kunnen geven in de vorm van lagere prijzen voor onze klanten. We hebben bovendien geen winkel en personeel waardoor we geen maandelijkse vaste lasten hebben. Hierdoor kunnen we onze prijzen laag houden.

1.3 Waarom zou ik bij jullie moeten kopen?

Wij zijn een professioneel bedrijf en bestaan sinds 2014. Wij bieden zowel de voordelen van een webshop als een showroom. Klanten kunnen desgewenst onze producten in de showroom komen bekijken. Online bestellen en thuis laten bezorgen behoort echter ook tot de mogelijkheden.
Klanten kopen bij ons tevens wegens de goede service (ook na de aankoop), topkwaliteit producten die we aanbieden, goede bereikbaarheid (we zijn dagelijks tot 22:00 telefonisch bereikbaar) en uiteraard de voordelige prijzen. Omdat we deze producten veel verkopen hebben we een groot klantenbestand opgebouwd en derhalve ook veel inspirerende foto’s.

2 Bestellen & verzenden
2.1 Hoe kan ik producten bij jullie bestellen?

Je kan in 5 eenvoudige stappen een bestelling plaatsen:

  1. Plaats het product in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Vul je naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres in.
  3. Controleer je bestelling.
  4. Geef aan of je de order wil laten verzenden of liever ophaalt in de showroom.
  5. De bestelling kan je afronden door betaling via IDEAL.
2.2 Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Verzending is gratis. U betaalt geen verzendkosten om uw producten thuis te laten bezorgen. We verzenden naar heel Nederland, Belgie en Duitsland.

2.3 Wanneer kan ik mijn bestelde producten verwachten?

De levertijd is gemiddeld 1-5 werkdagen. Indien dit langer duurt, zullen we contact met je opnemen.

2.4 Worden de kwetsbare producten ook geleverd?

Jazeker, de kwetsbare producten worden ook geleverd door onze koerier naar adressen in Nederland en Belgie.

2.5 Kan ik de bezorgdag zelf bepalen?

Voor de kleinere pakketten geldt dat de bestelling eenvoudig is te volgen via de track & tracecode die we via de mail toezenden. Voor zover het gaat om kwetsbare artikelen gaan deze via de koerier. De koerier stuurt 1 dag vantevoren een mail over de bezorgdag. Zorg er dus voor dat je e-mailadres goed is ingevuld. In principe heb je geen invloed op de bezorgdag. Indien de koerier niet bij je kan bezorgen worden de producten bij de buren afgeleverd. Verdere informatie staat in de mail die je van onze koerier ontvangt.

2.6 Kan ik de producten ook komen ophalen?

Ja, de producten kunnen worden opgehaald in de showroom in Den Haag. Maak hiervoor vantevoren een afspraak.

2.7 Hoe zit het met risico van het transport?

De artikelen worden verzekerd verzonden. Het risico van transport is voor ons. We verpakken de producten echter zo zorgvuldig en verzenden deze tevens met onze koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen naar adressen in Nederland. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dien dit binnen 2 dagen te worden gemeld. Om die reden dienen de producten direct na ontvangst te worden gecontroleerd.

2.8 Wat moet ik doen bij schade tijdens transport?

Wij verpakken onze producten zeer zorgvuldig en werken met een koerier die gespecialiseerd is in kwetsbare zendingen. Al onze artikelen worden vantevoren zorgvuldig gecontroleerd voordat een bestelling wordt verzonden. Mocht het desalniettemin voorkomen dat een artikel is beschadigd, dan dien dit binnen 2 dagen te worden gemeld. Wij ontvangen graag een duidelijke beschrijving van de schade en meerdere foto’s die de schade aantonen. Je kan hiervoor een e-mail toezenden naar [email protected]. We streven ernaar je melding binnen 5 werkdagen af te handelen.  

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Je kan je aankoop via de webshop eenvoudig betalen via de webshop. In de showroom kan je via pin betalen (of eventueel contant).

3.2 Kunnen mijn bedrijfsgegevens op de factuur worden vermeld?

Ja, er is een mogelijkheid om zakelijke gegevens op de factuur te vermelden. Bij het invullen van de gegevens kan er worden gekozen voor deze optie.

4 Retourneren
4.1 Kan ik de bestelde producten ook retourneren?

Ja, retourneren is mogelijk onder voorwaarden. Retournering dient binnen 14 dagen plaats te vinden. Het artikel dient ongebruikt, ongemonteerd en onbeschadigd te zijn. Ook dient het pakket nog in de originele verpakking te zitten. Je dient vooraf een retourmelding aan ons door te geven via een mail naar [email protected]. Je krijgt dan een bevestiging van het retour.

Speciaal bestelde artikelen zoals maatwerk meubels en opgemaakte potten en vazen kunnen niet worden geretourneerd.

4.2 Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor een retour zijn voor eigen rekening. Houd hierbij rekening met de kwetsbaarheid van het artikel. Het product dient zorgvuldig verpakt te zijn voordat het naar ons wordt toegezonden. Het risico van transport bij een retour ligt bij de klant.

4.3 Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Indien het product op de correcte manier en zonder beschadigingen bij ons is aangeleverd storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug.

4.4 Binnen welke termijn moet een artikel worden geretourneerd?

Artikelen die geretourneerd kunnen worden dienen binnen 14 dagen geretourneerd te zijn.

5 Contact
5.1 Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

Je kan op diverse manier contact met ons opnemen:

  1. Invullen van het contactformulier.
  2. E-mail naar [email protected]
  3. Privébericht via facebook.com/domestica.interior.design
  4. Bel of Whatsapp naar 06 1036 1887

Wij streven ernaar om altijd binnen 24 uur te reageren. In de praktijk reageren we dezelfde dag nog.

5.2 Op welke dagen en tot hoe laat zijn jullie bereikbaar?

We zijn van maandag tot en met zondag bereikbaar.

- Telefonisch zijn we doorgaans elke dag bereikbaar van 08:00-22:00. We bellen binnen 24 uur terug.
- Via Facebook/Instagram en per mail zijn we in principe 24 uur per dag bereikbaar. We reageren over het algemeen binnen 1 tot 4 uur. 

5.3 Zijn jullie ook op zondag bereikbaar?

Ja, we zijn ook op zondag telefonisch bereikbaar van 8:00 – 22:00 via het telefoonnummer 06 1036 1887. Via www.facebook.com/domestica.interior.design kan je ons ook bereiken.

5.4 Kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ja, we zijn dagelijks telefonisch bereikbaar van 8:00 – 22:00 via telefoonnummer 06 1036 1887. Het kan zijn dat we niet direct opnemen, maar we bellen altijd terug en streven ernaar om binnen 24 uur te reageren. In de praktijk bellen we dezelfde dag nog terug. Als je ons niet hebt kunnen bereiken, stuur dan een berichtje via www.facebook.com/domestica.interior.design met vermelding van je telefoonnummer.

5.5 Zijn jullie bereikbaar via Whatapp?

Jazeker, je kan ons ook via Whatsapp berichten toezenden. Dat kan via 06 1036 1887.

5.6 Hebben jullie een Facebookpagina?

Ja, onze Facebookpagina is www.facebook.com/domestica.interior.design

5.7 Kan ik ook met jullie mailen?

Ja, je kan ons mailen via [email protected]. We streven ernaar om binnen 24 uur terug te mailen.

5.8 Kan ik ook met jullie chatten?

Ja, je kan via www.facebook.com/domestica.interior.design een privébericht naar ons toezenden. We reageren doorgaans binnen 1 tot 4 uur.

6 Showroom
6.1 Hoe kan ik een afspraak maken voor de showroom?

Er zijn diverse mogelijkheden voor het maken van een afspraak:

  1. Invullen van het contactformulier. We nemen contact met je op voor het maken van een afspraak
  2. E-mail naar [email protected]
  3. Privébericht via facebook.com/domestica.interior.design
  4. Bel of Whatsapp naar 06 1036 1887

We streven ernaar om binnen 24 uur contact op te nemen voor het maken van een afspraak.

6.2 Kan ik de artikelen direct meenemen vanuit de showroom?

De meeste artikelen zijn op voorraad. Het is echter handig om vantevoren aan te geven waarvoor je langskomt, zodat je zeker weet dat de artikelen op voorraad zijn en ze indien gewenst kan meenemen. Indien de artikelen niet op voorraad zijn, maken we een nieuwe afspraak voor het ophalen van de artikelen of kunnen we ze ook naar je toezenden.

6.3 Wat zijn de openingstijden van de showroom?

We ontvangen klanten van maandag t/m zondag. Houd er rekening mee dat we uitsluitend op afspraak werken. Een afspraak in de avonduren behoort ook tot de mogelijkheden. Stuur ons een bericht via www.facebook.com/domestica.interior.design voor het maken van een afspraak.

6.4 Kan ik pinnen in de showroom?

Jazeker, we hebben een pinapparaat. Contant betalen behoort ook tot de mogelijkheden. Betaling via pin heeft onze voorkeur.

6.5 Ontvangen jullie ook klanten in het weekend?

Ja, we ontvangen klanten van maandag tot en met zondag dus ook in de weekenden.

6.6 Kan ik artikelen ook reserveren?

We reserveren artikelen indien deze zijn betaald. Zolang artikelen niet zijn betaald, houden we ze niet gereserveerd. Je kan altijd contact met ons opnemen om te vragen of we artikelen op voorraad hebben.

6.7 Hebben jullie een showroom?

Ja, we ontvangen klanten op afspraak in onze showroom in Den Haag.

6.8 Waar zit jullie showroom?

We zijn gevestigd in Den Haag.

6.9 Wat kan ik zien in jullie showroom?

Je kan onder meer de spiegelfotolijsten, spiegels, schelpenvazen, de sfeerhaarden, interieurparfum van Linari … en nog veel meer bij ons bekijken. Als je echter op zoek bent naar iets specifieks is het handig om vantevoren door te geven waarvoor je precies langskomt. Dan zorgen wij ervoor dat we het product tevens op voorraad hebben, zodat je het eventueel direct mee kan nemen.

6.10 Moet ik vantevoren een afspraak maken?

Ja, we werken uitsluitend op afspraak. Zonder afspraak sta je helaas voor een gesloten deur. We nemen de tijd voor onze klanten en nemen de aandacht voor onze producten die ze verdienen. Om die reden plannen we de afspraken met klanten vantevoren in. Zo kunnen we je individueel helpen, luisteren we naar je wensen en geven we je advies. Het is ons doel om de klant met een tevreden gevoel en mooie accessoires naar huis te laten gaan. Hiervoor is het maken van een afspraak verplicht. Het is handig om minimaal 1 dag vantevoren een afspraak te maken.